ATTENTION: Maintenance still active in the background for approx. 3 minutes. Items that are added to the basket/notepad are only visible once maintenance is complete.
044 209 91 25 079 869 90 44
Notepad
The notepad is empty.
The basket is empty.
Free shipping possible
Free shipping possible
Please wait - the print view of the page is being prepared.
The print dialogue opens as soon as the page has been completely loaded.
If the print preview is incomplete, please close it and select "Print again".

Wie Mediennutzer in die Welt schauen

Die Newsrepertoires der Schweizerinnen und Schweizer und ihre Themenagenden
E-bookPDFDRM AdobeE-book
Ranking172531inSozialwissenschaften
CHF12.00

Description

Wie Mediennutzer in die Welt schauen: Die Newsrepertoires der Schweizerinnen und Schweizer und ihre Themenagenden
More descriptions

Details

Additional ISBN/GTIN9783796536533
Product TypeE-book
BindingE-book
FormatPDF
Format noteDRM Adobe
Publishing date21/11/2016
LanguageGerman
File size3855 Kbytes
Article no.3533958
CatalogsVC
Data source no.1141624
More details

Series

Author

Jörg Schneider, M.A. (1971). Studium der Soziologie, Germanistik und Medienwissenschaft. Selbstständiger Sozial- und Marktforscher, Dozent für Forschungsmethoden und externer Mitarbeiter des fög - Forschungsinstituts Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich. Arbeitsschwerpunkte: Reputationsforschung, Stakeholder-Befragungen, Datenanalysen.

Mark Eisenegger, Prof. Dr. (1965). Studium der Soziologie, Publizistikwissenschaft und Informatik. Präsident der Kurt Imhof Stiftung für Medienqualität. Arbeitsschwerpunkte in Forschung und Lehre: Wirtschaftskommunikation, Wirtschaftssoziologie, Reputationsforschung, Medienwandel.

More products from Eisenegger, Mark