044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Innovators' Marketplace

Using Games to Activate and Train Innovators
BuchGebunden
Verkaufsrang183593inWirtschaft
CHF137.00

Beschreibung

This book presents a powerful method for innovation that reinforces combinatorial and analogical thoughts, with interdisciplinary communications among stakeholders in the market. In this method called Innovators' Marketplace, two games - Innovators' Market Game and Analogy Game - accelerate the spiral of innovation with visualizing data on the connectivity of pieces of existing knowledge. Some players invent ideas by connecting and combining pre-existing knowledge, while others evaluate the ideas to decide whether or not to buy. In a joyful atmosphere created by the games, players look beyond resistance to criticism, as experiments real cases show. They will start thinking and talking about the best segment of the majority, latent requirements in the future market, and scenarios for satisfying those requirements. This process embodies the principle that an interdisciplinary combination of business actors and resources, possibly with the appearance of new actors, triggers innovation.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-642-25479-6
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum26.02.2012
Auflage2012
Seiten220 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 160 mm, Höhe 241 mm, Dicke 17 mm
Gewicht500 g
Artikel-Nr.12730189
Verlagsartikel-Nr.80134467
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.12051258
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Weitere Produkte von Nishihara, Yoko