044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Representing Agency in Popular Culture
ISBN/GTIN

Representing Agency in Popular Culture

Children and Youth on Page, Screen, and In Between
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang79187inSprachen
CHF81.90

Beschreibung

Representing Agency in Popular Culture addresses the intersection of child and youth agency and popular culture. Here, scholars expand understandings of agency, power, and voice in children's lives, identifying popular culture as an important source of inspiration and inquiry within the future of childhood studies.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4985-7496-9
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum12.04.2021
Seiten332 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm, Dicke 18 mm
Gewicht482 g
Artikel-Nr.44005972
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.36611577
WarengruppeSprachen
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Ingrid E. Castro is professor of sociology and director of women, gender, and sexuality studies at Massachusetts College of Liberal Arts.

Jessica Clark is senior lecturer in sociology and childhood studies at the University of Suffolk.