044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Assessment in Physical Education
ISBN/GTIN

Assessment in Physical Education

A Sociocultural Perspective
BuchGebunden
Verkaufsrang23466inSport
CHF193.00

Beschreibung

Divided into three parts, Assessment in Physical Education makes an important contribution to our understanding of the socio-cultural issues associated with assessment in physical education, in terms of its systemic development as well as at the level of pedagogic relations between physical education teachers and their students. It provides readers with an insightful critique and theoretically informed ideas for rethinking assessment policies and practices in physical education.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-60272-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum31.08.2012
Auflage1. A.
Seiten160 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht400 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.9586157
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23154468
WarengruppeSport
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Peter Hay is a Senior Lecturer in the School of Human Movement Studies, The University of Queensland, Australia. His work has focused on assessment practices and policies in and beyond the field of physical education and the social construction of abilities in institutional education settings.

Dawn Penney is Professor of Physical Education and Sport Pedagogy in the Department of Sport and Leisure Studies in the Faculty of Education at the University of Waikato, New Zealand. Dawn is recognised internationally for her work in policy and curriculum development in Health and Physical Education.