044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Digital Media Sport
ISBN/GTIN

Digital Media Sport

Technology, Power and Culture in the Network Society
BuchGebunden
Verkaufsrang172531inSozialwissenschaften
CHF193.00

Beschreibung

Digital Media Sport analyzes the intersecting issues of technological change, market power, and cultural practices that shape the contemporary global sports media landscape. The complexity of these related issues demands an interdisciplinary approach that is adopted here in a series of thematically organized essays by international scholars working in media studies, Internet studies, sociology, cultural studies, and sports studies.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-51751-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum03.06.2013
Auflage1. A.
Seiten292 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht700 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.14948956
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.14319567
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn


Brett Hutchins is Associate Professor and Co-Director of the Research Unit in Media Studies at Monash University, Australia.

David Rowe is Professor of Cultural Research in the Institute for Culture and Society, University of Western Sydney, Australia.