044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Debating Education
ISBN/GTIN

Debating Education

Is There a Role for Markets?
BuchGebunden
Verkaufsrang173157inReligion
CHF123.00

Beschreibung

Debating Education puts two leading scholars in conversation with each other on the subject of education-specifically, what role, if any, markets should play in policy reform. The authors focus on the nature, function, and legitimate scope of voluntary exchange as a form of social relation, and how education raises concerns that are not at issue when it comes to trading relationships between consenting adults.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-19-930094-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum24.10.2019
Seiten272 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 213 mm, Höhe 145 mm, Dicke 20 mm
Gewicht408 g
Artikel-Nr.40206763
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.31432130
WarengruppeReligion
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

David Schmidtz (http://davidschmidtz.com) is Kendrick Professor of Philosophy (College of Social & Behavioral Sciences), Eller Chair of Service-Dominant Logic (College of Management), founding Director of the Center for Philosophy of Freedom, founder of the Department of Political Economy and Moral Sciences, and editor in chief of Social Philosophy & Policy, at the University of Arizona. Harry Brighouse is Professor of Philosophy, affiliate professor of educational policy studies, and Dickson Bascom Professor of the Humanities at the University of Wisconsin-Madison.