044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Communication and Learning

von
E-BookEPUBDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang172531inSozialwissenschaften
CHF348.30

Beschreibung

In this volume, leading scholars from the fields of communication, educational psychology, and international education address what is known about the strategic role of interpersonal communication in the teaching/learning process. Instruction often involves spoken communication that carries information from teacher to learner, and in these instances the teacher's skillful and strategic use of language has a measurable impact on learning outcomes. Thus, the cumulative findings of instructional communication research are instrumental in maximizing the efficiency and effectiveness of both teaching and learning. Major sections of this volume include:
Historical and Theoretical Foundations Instructor Characteristics and Behaviors Student Characteristics and Outcomes Pedagogy and Classroom Management Teaching and Learning Communication Across the Life-span
This handbook serves researchers, professors, and graduate students by surveying the collective findings of research and experience concerning the intentional activity of teaching and learning.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781501502460
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum12.09.2016
Auflage16001 A. 1. Auflage
Reihen-Nr.16
Seiten774 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.3431647
KatalogVC
Datenquelle-Nr.1095469
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn


Paul L. Witt, Texas Christian University, USA.