044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly

15th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services, and e-Society, I3E 2016, Swansea, UK, September 13¿15, 2016, Proceedings
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183593inWirtschaft
CHF72.90

Beschreibung

This book constitutes the refereed conference proceedings of the 15th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services and e-Society, I3E 2016, held in Swansea, UK, in September 2016

The 47 full and 17 short papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. They are organized in the following topical sections: social media strategy and digital business; digital marketing and customer relationship management; adoption and diffusion; information sharing on social media; impression, trust, and risk management; data acquisition, management and analytics; e-government and civic engagement; e-society and online communities.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-319-45233-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum23.08.2016
Auflage1st ed. 2016
Reihen-Nr.9844
Seiten756 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 235 mm, Dicke 41 mm
Gewicht1124 g
Artikel-Nr.27528535
Verlagsartikel-Nr.978-3-319-45233-3
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.20332951
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Weitere Produkte von Dwivedi, Yogesh K.

Hrsg.